Senaste nytt

Qatar Airways börjar med all business class-flygningar mellan London och Doha

Jacob

Medlem
Qatar Airways har sedan länge satsat stort på London och flyger idag fem gånger dagligen mellan Qatar och den brittiska huvudstaden, Heathrow är dessutom den enda flygplatsen utanför Qatar med en dedikerad Qatar Airways-lounge. Nu kommer ytterligare en nyhet, som första flygbolag i Mellanöstern lanserar Qatar Airways i maj en all-business-linje mellan London och Doha,…
 

pep

Medlem
Fantastisk nyhed! En ny era indledes for os frequent flyer freaks....Priser: der må da være visse stordriftfordele og kvalitetsfordele med fuld fokus på business....
 

A380*G

Medlem
Skoj att köra detta konceptet igen. Singapore Airlines körde dock en all business mellan Singapore och New York tidigare.
 

MarcusC

Medlem
Imponerande det är så stort underlag till DOH...för vill resenärer som flyger "all business" verkligen ha transfer (förutom bc.se resenärer..) blir spännande följa. Men jag åker nog hellre 787 :)
 

A380*G

Medlem
Jag minns att redaktionen tydligt har påpekat att de inte tar ställning till om enstaka individer bojkottar. Känns fel att säga att "vi" ska bojkotta när det är tusentals medlemmar och läsare på BusinessClass.se
 

perhall

Medlem
Coolt! Men personligen föredrar jag WB på long-haul så jag skulle tveklöst välja en av övriga avgångar. Kan inte riktigt se någon fördel med all Business. Lider aldrig av Economy-passagerare när jag åker Business och dessutom är ju komforten - inkl. rymdkänslan - avsevärt bättre i en 777, 787 eller A330/Per
 
Från rent FlightCrew Planing måste det vara ett jäkla mickel med så många maksintyper varje dag.

Iofs kanske det är EXAKT likadant varje dag, då är det inte ett problem.
 
Toppen