Senaste nytt

Ny Diamantnivå och loungetillgång för silvermedlemmar - vi sammanfattar nya SAS EuroBonus 2.0

Jacob

Medlem
Den 1 april är det premiär för vad som informellt fått namnet EuroBonus 2.0, en ordentlig uppfräschning av SAS lojalitetsprogram som idag har 3,2 miljoner medlemmar. En nyhet är att en helt ny medlemsnivå införs ovanför guld kallad EuroBonus Diamond samt att en ny app lanseras som gör det möjligt att gratis ringa till andra…
 

Traveller

Medlem
Konceptet är givetvis intressant. Själv, som Pandion, och som lätt kvalificerar in på Diamondnivå, undrar ju om Diamond ersätter Pandion för att helt enkelt döda allt snack kring denna. Då man ser på förmånerna är det ganska likt förutom de man får med vissa hotellkedjor och hyrbilsföretag.
 

drW

Medlem
Sakanar verkligen familjekonto. Tror det vore en riktigt lockande del av ett bonusprogram för då och dåresande familjer. Har själv två barn med poängkonton som är svåranvända då de innehåller för lite poäng för att göra något roligt med. Lätt att missa förfallodatum också när man ska hålla koll på hela familjens konton.
 
Låter bra det där... :)
synd bara att dom bara vill titta retroaktivt på medlemmar som har Feb eller senare som start för kvalificerings år. Borde väl vara mer rimligt att titta på samtliga medlemmars senaste period.
 

mankan69

Medlem
Konceptet är givetvis intressant. Själv, som Pandion, och som lätt kvalificerar in på Diamondnivå, undrar ju om Diamond ersätter Pandion för att helt enkelt döda allt snack kring denna. Då man ser på förmånerna är det ganska likt förutom de man får med vissa hotellkedjor och hyrbilsföretag.
Har samma fundering... väldigt likt Pandion förmånerna som de ser ut idag. Undrar om Diamond kommer att ha fri tillgång till mat och dryck ombord så som Pandion har idag? Vad med lounge access även när man reser med andra bolag?
 

ABO77

Medlem
Yaayy!! Jag får ett blått kort!! ;)
Ja det var väl ungefär det nya som berör mig.
Men om jag skall vara seriös så tycker jag det ser bra ut och med dessa förändringar så kan jag faktiskt nå Silver redan under detta år.
 
Konceptet är givetvis intressant. Själv, som Pandion, och som lätt kvalificerar in på Diamondnivå, undrar ju om Diamond ersätter Pandion för att helt enkelt döda allt snack kring denna. Då man ser på förmånerna är det ganska likt förutom de man får med vissa hotellkedjor och hyrbilsföretag.
Betänk också att Pandion endast är ett EB Gold med Pandion status. Inte ett EBD..
 
Toppen