Senaste nytt

Turkish Airlines (Jet Airways Boeing 777) i "first" Bangkok - Istanbul

Trevligare upplevelse än nerresan. Och det berodde inte bara på att jag fick en plats i förstaklass-kabinen utan även på att matserveringen var lite kvickare och jag därmed kunde få lite mer sömn. Jag skulle dock fortfarande säga att servicen är lite sådär ok, ingen som visar dig till din plats och tar hand om…
 

Axelzon

Medlem
Hej, jag har provat TK I alla klasser, även den leasade 777 från Jet Airways 1:a klass. Det som ghost mig meat överaskad är deras senate version av ekonomi klass, en rejäl skärm för AVOD och bra med plats för benen. Business klass i deras egna maskiner 330/340/777 är en modern produkt med gott om plats och modern AVOD, den leasade 777 från Jet Airways är nog gammal, trevlig fiskbens konfiguration I business och stora sviter I första klass, men det är slitna grejer. Flög 2G från Mumbai till Istanbul för en vecka sedan och då funkade inte den lilla skärmen, inte heller AVOD. Fick nollställa 2 gånger under resan. Service och Magen imponerar inte heller! Är man ute efter en Kanon resa I business small man nog välja an at bolag. Är man ute efter en flygning med god sömn är det ett bra alternativ. Det enda som gör att jag åker TK är deras priser: Europa - Asien Sek 15000 ToR
 
Toppen