Senaste nytt

Shangri-La Hotel Singapore - Toppklass i Valley Wing

Malu

Medlem
En totalupplevelse i lyxklass. Jag har svårt att välja något annat när jag är i Singapore (även om det faktiskt blev Conrad sist). Rekommenderas starkt!
 

Malu

Medlem
Måste lägga till en detalj: "Pillow menu" har jag sett förut på hotell, men här finns även en "Bath menu" där man kan beställa ett färdigt skummande och parfymerat bad i olika teman, att t ex göras klart medan man sitter med ett glas skumpa i Lobbyn.
 

Jacob

Medlem
Tack för en bra recension. Har bara testat den vanliga delen av detta hotell men var rätt nöjd ändå. Det är ett genomgående bra hotell även om man väljer ett billigare rum.

Men låter som man helt klart bör testa Valley Wing vid tillfälle.
 

bstark

Medlem
Bodde på Garden wing men det levde inte riktigt upp till mina förväntningar. Fick uppfattningen om att det skulle vara nyligen renoverat man det kändes inte som att så var fallet.
Grönområdet är däremot rätt trevligt och det finns ett bra gym som man kommer in i dygnet runt. Servicen var något haltande.
 

Mr.T

Medlem
Om man bor i Valley Wing har man tillgång till Horizon Club, eller är det endast för dom som bor i övriga hotellet? Också, du nämner att du åt frukost på "The Line" ingår det om man bor i Valley Wing eller får man betala för det?
För övrigt, en riktigt trevlig och detaljerad recension.
 
Toppen