Senaste nytt

KLM business class till Bangkok, med holländska porslinshus och träskor

Jacob

Medlem
En blandad kompott av upplevelser. Kabinen gav ett bra intryck och stolen var bekväm att sitta och sova i. Mat och dryck smakade bra med en omfattande frukost men kan nog inte beskrivas som spektakulär, middagsserveringen var dessutom alldeles för utdragen. Men all ros till den mycket entusiastiska och omtänksamma pursern.
 

Moco

Medlem
Bra artikel. Reste senast AMS-GRU t/r i business med KL och upplevder produkten som acceptabel, men mer likt premium economy än bra business. Inga tidningar erbjöds, dålig städning, stolen är inte överdrivtet komfortabel och servicen är ganska opersonlig och ibland smått nonchalant - ibland retar jag mig på att det finns en plockbar i Economy mellan måltiderna, medan det i Business inte finns något att tillgå om man inte tjatar om det. Dessutom visades nu senast säkerhetsvideon, både till och från GRU, för en A330 när det var (i princip alltid är) är en 777. Porslinshusen är dock en trevlig tvist.
 

staff

Medlem
Bra recension som vanligt! Önskar dock att någon hade kunnat korrläsa texten -- alla särskrivningar går mig på nerverna!
 

Kricka

Medlem
Trevligt! Nu är KLM avklarat, fast hade hoppats på deras MD-11 som de fortfarande flyger med ;)
Om det inte är för att kunna "bocka av" flygning med MD-11 så är
det inte stort nöje att flyga med dessa gamla kärror. Servicen
ombord, när jag flög t/r Panama med MD:n, lämnade också en hel att önska.
 
Trevligt! Nu är KLM avklarat, fast hade hoppats på deras MD-11 som de fortfarande flyger med ;)
Om det inte är för att kunna "bocka av" flygning med MD-11 så är
det inte stort nöje att flyga med dessa gamla kärror. Servicen
ombord, när jag flög t/r Panama med MD:n, lämnade också en hel att önska.
Nu är ju service och produkt lite olika.
Service beror ju på hur personalen var ombord och ska inte reflektera MD11.

Produkten MD11 för KLM är ingen höjdare. Precis som majoriteten av deras Businessclass så är den riktigt illa.

Du har nog oturen att få en dålig cabin crew för tycker personligen KLM har väldigt bra service men en dålig produkt.
 
Toppen