Senaste nytt

Menzies Executive Lounge, Amsterdam Schiphol (Schengen)

Jacob

Medlem
En medioker lounge. Modern design, standardutbud av drycker men i princip inget att äta. Inte heller mycket till faciliteter. Det finns klar förbättringspotential.
 
Varit där också i början av augusti och jag tillbringa knappt en kvart där då de inte fanns sittplats eller något ätbart.

Champagnebaren en bit därifrån är mycket trevligare.
 
Jag kan intyga att det är lika illa ställt med deras non-Schengen lounge. Uruselt utbud av "mat" och dryck; inga tidningar; WiFi funkade inte; en stationär dator där man förväntades betala för Internet!; och så fullt att jag såg tre personer som delade på en tvåsittssoffa.

Tacka vet jag Privium ClubLounge!

Johan
 

FFS

Medlem
Jag var där i somras. Inte mycket att äta mer än sockerkaka.

Kan rekommendera stolarna längst in bredvid trädet på första bilden.
 

perhall

Medlem
Mitt starkaste och troligen oförglömliga minne från denna lounge är en indisk man som tar fram en rakapparat och sätter sig i en av fåtöljerna och rakar sig. Mycket märkligt...
 

rvarttinen

Medlem
Var där förra hösten med mitt Priority Pass... Kan inte annat än hålla med: mediokert utbud, bara snacks och vinet var inte särskilt gott, vilket gör det hela till en tråkig upplevelse.
 

Jacob

Medlem
Jag kan intyga att det är lika illa ställt med deras non-Schengen lounge. Uruselt utbud av "mat" och dryck; inga tidningar; WiFi funkade inte; en stationär dator där man förväntades betala för Internet!; och så fullt att jag såg tre personer som delade på en tvåsittssoffa.

Tacka vet jag Privium ClubLounge!

Johan
Det kommer ett test även på non-Schengenloungen. Personligen tycker jag den är marginellt bättre, men det är verkligen marginellt.
 
Toppen