Senaste nytt

Singapore Airlines Första Klass Delhi-Singapore

Jacob

Medlem
En mycket trevlig flygning som knappast kunde blivit bättre även om en fem timmars nattflygning inte erbjuder den servering man får på en dagflygning. Mat och dryck var av hög kvalitet och inte minst får man ge en eloge till den utsökta drinklistan där Singapore Airlines tillhör toppklassen. Måltidsserveringen var dessutom en alldeles perfekt kompromiss…
 
Glad you enjoyed your flight!! Singapore Airlines Business Class is very good too. Check out my recent review!

Also more information on my blog -

http://guitar123foodandtravel.blogspot.sg/2013/10/singapore-airlines-sq-322-flight.html

------------
Kul att du haft ditt flyg! Singapore Airlines Business Class är mycket bra också. Kolla in min senaste recension!
---------------------
 

Pushback

Medlem
Tack för bra rapport. För alla Er som läser denna och planerar er första SIA´s New First upplevelse, så tycker jag att det finns lite andra betygskalor på såväl deras mjukvara som hårdvara. Jag har testat produkten likväl och håller med om att den andas lyxig. Jag håller dock inte med om att stolen är så fantastisk. Den är oerhört grund i förhållande till sin bredd och faktiskt ganska obekväm att sitta i (jfr en skinn-klädd bänk mot en hård vägg). Mjukvaran är bra på dagflygningar med skalsjursfricassé och liknande härliga rätter, men kommer inte upp i Cathay´s nivå. Crew varierar såklart en hel del såsom på andra asiatiska bolag likt Thai. Det är främst seniora/äldre personal som föräras arbeta i Främre kabinen och de varierar rejält men sammantaget saknar de tyvärr ofta energi och entusiasm... Ibland har man tur och får crew med hög professionalism men saknar ändå energin.
Nu diskuterar vi små problem i en oerhört lyxig värld men med alla insatser man ändå gör för att uppleva deras First så kan det vara vettigt att inte ha extremt höga förväntningar på varje moment. Det är inte som Swiss First:)
 
Toppen