Senaste nytt

Köpenhamn till Zürich med Swiss business class

För att sammanfatta min första Business Class upplevelse hos Swiss så är jag otroligt nöjd och tycker jag fick mycket bra värde för pengarna. Jag har sedan jag flög med Swiss första gången flaggat för hur bra de är inom Europa i monkeyclass och Business är absolut inget undantag. Den hårda produkten sticker inte ut…
 

Tockstew

Medlem
Snygg rapport!

Får se om jag delar dina åsikter efter den förlängda helgens tur till Rom i Swiss business. Hoppas kunna återkomma med en recension.

Tocl
 

Hasse E

Medlem
Kul att du som jag gillade Swiss, åkte business förra året till Rom. Mycket trevlig personal, speciellt på hemvägen. Jag blev förtjust i det schweiziska rödvinet, det gillades tydligen av personalen eftersom en halvtimme innan landning på Arlanda fick jag en flaska i en fin presentförpackning! "Så att du kommer ihåg oss!"
 
Kul att du som jag gillade Swiss, åkte business förra året till Rom. Mycket trevlig personal, speciellt på hemvägen. Jag blev förtjust i det schweiziska rödvinet, det gillades tydligen av personalen eftersom en halvtimme innan landning på Arlanda fick jag en flaska i en fin presentförpackning! "Så att du kommer ihåg oss!"
Ja det var mycket trevligt det vinet, dock fick jag ingen presentförpackning. Jag kanske skulle berömt det lite till :)
 
Toppen