Senaste nytt

Idag öppnar Star Alliance nya lounge på Los Angeles flygplats LAX

Jacob

Medlem
Den nya loungen ligger i Tom Bradley terminalen (TBIT) och är tillgänglig för passagerare som reser med internationella flyg med Star Alliance från terminalen. Loungen är 1675 kvadratmeter stor har plats för 400 business class och Star Alliance Gold passagerare med en separat del för första klass passagerare. Loungen har ritats av arkitektfirman Gensler och inspirationen har…
 
Fortfarande den super lounge. Dels "vanlig" varm mat dels en speciell station fr ramensoppa (dvs man får leka plockgodis och stoppa det man tror man tycker om (olika nudlar, kyckling, krabbkött, tofu, kryddor etc) i en skåloch sedan hälla på bulljångvatten så det tar smak och dödar bakterier. Rekommenderas varmt! Trevligt, roligt och gott (om man inte plockar på sig den starka kryddan!)
 
OBS! Ha inte för höga förväntningar på terassen... Jag var just där ute och det var HELT folktomt. Inte någon annan människa än jag - gissar att det måste vara okej väder för att det ens ska vara en bar utomhus.

En superbra grej är att det finns 8-10 duschrum precis intill terassen. När jag var där var INGET upptaget så vill du duscha finns (eller fanns) det fina chanser till det! Man behöver inte ens boka det utan bara stega in och låsa. ovh börjat SPRUTA! :)
 
Toppen