Senaste nytt

Royal Jordanian Crown Class (Business Class) Hong Kong-Bangkok

Jacob

Medlem
Min första flygning med Royal Jordanians business class var en blandad kompott av intryck. Den hårda produkten var över förväntan, den mjuka delen höll inte riktigt måttet. På den positiva sidan erbjöds en snygg kabin, moderna och sköna stolar, ordentliga täcken och kuddar och ett bra underhållningssystem. Men servicen kändes omärkvärdig. Ingen meny delades ut, inte heller någon…
 

swede77

Medlem
Trevlig rapport! Jag flög med Royal Jordanien för mer än 10 år sedan och det verkar som att dom uppgraderat sin hårda produkt något. Den mjuka delen verkar vara densamma.
 

Smuffe

Medlem
Med svar angående [Business class] Aten-Bangkok/Hong Kong/Kuala Lumpur T/R, Royal Jordanian från 1.380 EUR inkl. skatt | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Jag och mitt ex flög i eco Bangkok - Hong Kong och det var en helt ok flight med undantaget att mitt under flight ramlade toalettdörren av.
Vi satt längst fram på G+H och blev nog minst lika förvånad som purser.

Personligen drömmer jag om att gå uppleva mellanöstern där det gamla möter det nya och invånarna är vänliga samt att landet är lugnt. Jordanien verkar vara det ultimata landet som har det mesta jag söker så det lär bli en resa med Royal Jordanian och förhoppningsvis då i business för att se om deras service är bättre och varmare på långflygningar än under 3 timmar.
 
Toppen