Senaste nytt

Radisson Royal Hotel, Moskva - Radissons kanske mest spektakulära hotell

Jacob

Medlem
Det är inte många gånger jag bokat ett riktigt dyrt hotellrum och känt att det faktiskt var värt pengarna, men Radisson Royal var ett undantag. Detta var ett av de lyxigaste och mest imponerande hotell jag bott på och vistelsen blev en upplevelse i sig. Det var fascinerande att kontinuerligt under hela vistelse hitta nya,…
 

dino_81

Medlem
Vilket hotell!

Bra reportage om något jag säkerligen aldrig kommer uppleva.

Hur översätts "riktigt dyrt hotellrum" till svenska pengar?
 

Jacob

Medlem
Vilket hotell!

Bra reportage om något jag säkerligen aldrig kommer uppleva.

Hur översätts "riktigt dyrt hotellrum" till svenska pengar?
Allt är förstås relativt. Men ett standardrum ligger på cirka 2500-3000 kronor, sedan är det uppåt för motsvarande superiorrum, executiverum, sviter etc.
 

Elias

Medlem
Detta reportage har jag väntat på, tackar ödmjukast för det! Blir nog några dagar för mig där efter St Petersburg i november. Nu blev jag ju om möjligt ännu mer sugen på detta fantastiska hotell!:)
 

charlesswe

Medlem
Tack för den trevliga rapportagen! Om det inta vara för de krångliga visumregler skulle jag boka en långhelg i Moskva och bo på det hottellet med de 150k CC poäng jag har i kontot :)
 

Elias

Medlem
Tack för den trevliga rapportagen! Om det inta vara för de krångliga visumregler skulle jag boka en långhelg i Moskva och bo på det hottellet med de 150k CC poäng jag har i kontot :)
Det här hotellet hjälper dig med det gratis:)

http://radissonblu.com/galleries/radisson/PDF/MOWZK/VISA_SUPPORT_REQUEST_FORM.pdf
 

niksal

Medlem
Jag antar att du blev uppgraderad pga status? Det skulle hjälpa att få veta under "Service och statusförmåner" vilken status du har.
 

ErikOM

Medlem
Jag har bott här ett antal gånger de senaste åren när jag varit i Moskva på jobbresa, och det är verkligen precis så bra som du skriver. Trots relativt höga priser så är det värt det!
 
Toppen