Senaste nytt

Välkommen till BusinessClass 2.0

Jacob

Medlem
Det är med stor stolthet som vi efter flera månaders arbete nu har lanserat BusinessClass 2.0 med en helt ny struktur, design och plattform. Ännu återstår vissa finjusteringar, samt inte minst att fylla alla nya funktioner med läsvärt material. Vi har ett intensivt arbete som väntar de närmsta månaderna med allt material som ligger och…
 
Jag lyckas behålla min inloggning på denna sida och förstasidan. Dock när jag klickar på Forum-delen är jag utloggad. När jag försöker logga in då säger den "Välkommen tillbaka ." Inloggningen ser då ut att lyckas, men lyckas ändå inte :-(
 

Longreach

Medlem
Möjligen är det en vanesak, men jag klarar inte att orientera mig på sidan längre. Designen är förvirrande, men som sagt så är det kanske en vanesak.

Använder iaf sidan mindre, hade varit intressant att se om trafiken har gått ned efter ny design.
 

Jacob

Medlem
Möjligen är det en vanesak, men jag klarar inte att orientera mig på sidan längre. Designen är förvirrande, men som sagt så är det kanske en vanesak.

Använder iaf sidan mindre, hade varit intressant att se om trafiken har gått ned efter ny design.
Trafiken är ungefär jämförbar med vad den var för exempelvis 3-4 veckor sedan.

Det är inte särskilt konstigt att det känns ovant. Vi går från att vara ett forum med tillhörande förstasida till att lansera ett helt nytt koncept där informationen framförallt är strukturerad på ett annat sätt (betydligt mer logiskt än tidigare dock). Det är också mycket material som ännu ska på plats i den nya strukturen.

Det mesta kommer nog kännas lite mer logiskt och naturligt under hösten.
 
Toppen