Senaste nytt

Norwegian storsatsar på USA med direktlinjer till Los Angeles och San Francisco

Jacob

Medlem
Under våren 2013 öppnade Norwegian linjer från Skandinavien till New York och Bangkok. Nu fortsätter USA-expansionen och näst på tur står San Francisco och Los Angeles som kommer trafikeras från Stockholm, Köpenhamn och Oslo från våren 2014. Det är en märkbart upprymd Bjørn Kjos som hälsar oss välkomna till presskonferensen som hålls på Nordic Light Hotel…
 

Hall

Medlem
Inte intressant för oss som reser i jobbet med så glesa scheman så vill de kunna konkurrera med de stora bolagen skulle de behöva köra dagliga avgångar. Men visst skall man på kryssning från Florida eller visa barnen San Francisco så.. Ett annat problem är att det saknas en samarbetspartner i staterna som kan ta över på intra-US.
 

Yekermo

Medlem
På tidigare (tror jag renderade) bilder har jag sett att de haft något som liknat Premium Economy. Men på deras webb hittar jag ingenting om detta. Vet någon nåt om detta?
 

Jacob

Medlem
Det stämmer att Norwegian har en premiumkabin, tror det räknas som premium economy. Ingenting som Norwegian hårdmarknadsför men det finns absolut som alternativ på långlinjerna.
 
Toppen