Senaste nytt

Invigning av BusinessClass.se loungehörnor över hela Skandinavien

I helgen invigde BusinessClass.se loungehörnor för våra medlemmar i Stockholm, Oslo och Köpenhamn. 28 glada medlemmar valde att följa med på resan och fick en riktigt kul dag med mycket Champagne och trevliga diskussioner. I ett unikt samarbete med SAS har vi nu dedicerade bord i Scandinavian Loungerna i Skandinaviens huvudstäder Stockholm/ARN, Oslo/OSL och Köpenhamn/CPH.…
 

Traveller

Medlem
Inget liknande engagemang har gjorts tidigare med SAS som nu ger sin in i samarbete med webvärlden där kunderna verkligen diskuterar och upplever varandras erfarenheter. Jag hoppas nu att alla medlemmar här, som ju faktiskt inte betalar något för att vara medlemmar, tar i akt att använda hörnorna flitigt.
 

Dr. Miles

Expert
<blockquote><strong>bjornstrom;110464 wrote:</strong> Jag tittar i kalendern på datum där jag kan vara i ARN på förmiddagen och CPH på eftermiddagen. Onsdag 6/2 och 13/2 ser bra ut just nu.</blockquote>
Inte på morgonen av 6 mars? ;)
 

pep

Medlem
Fantastisk. Det er en fin report og et smukt initiativ, der binder de tre lande godt sammen. Nu har vi jo alle et hjem i hvs. Norge, Sverige, og Danmark :cool:
 
Toppen