Senaste nytt

Swiss Business Class Airbus A330 från New York

Shopping på Manhattan till dagens låga dollarpriser är väldigt trevligt - precis som Swiss nya Business Class ombord på Airbus 330. Vi testar ett alternativ till SAS populära direktlinje Stockholm - New York. Flight: LX0017 Bolag: Swiss Sträcka: New York JFK-Zürich Seatmap: SeatGuru Text och bilder: Martin Björnström Swiss presenterade en ny Business Class kabin på…
 

Senator

Moderator
Bra Martin! Det är en bra produkt, och reser man ensam skall man sitta på 4A om det går. Den nya F på A330-300 är helt makalös, det håller jag med om. Tror <strong>MarcusC</strong> hade det trevligt där framme.<br />
<br />
Gällande priser till USA/Kanada så är inte längre Swiss så där bra tycker jag efter JV kom på plats 1 juli, 2011. Innan dess gick det att ta sig på LX14/15 eller LX16/17 för 14.500kr. Men nu ligger "vanliga" Z runt 23.000kr.<br />
<br />
Dock är det samma produkt i affärsklass på A340-300an. Och åker man till BKK kan man uppleva denna från 17.000kr och upp.<br />
<br />
Åter igen; Swiss är bäst i Europa (IMHO)
 

yopeyo

Medlem
Swiss F är riktigt nice. Flög till Dubai och det kändes lite kort för att hinna njuta upplevelsen.
 

Palazzi

Medlem
Den där flygningen såg inte så dum ut den heller :) Dock så står ju allt i relation till tidigare upplevelser, så antar att det sved rejält att "byta ner sig" till bara Business...;)
 

MarcusC

Medlem
LX F är helt suveränt kan jag ju bara instämma i, vill ogärna resa annat numer ;). För en natt flygning måste jag ändå vidhålla LX C är riktigt bra oxå...även om upplevelsen blir lite sämre när kabinen är helt full som var fallet ovan.
 

Senator

Moderator
<blockquote><strong>011430121;46561 wrote:</strong> En dum fråga tycker nog någon<br />
Är det olika F i Swiss 330 och i Swiss 340?</blockquote>
<br />
Det är det.....
 

Jonas C

Medlem
Trevligt reportage! Såg ut som en riktigt full flight i Business, dock lite fundersam på varför du inte valde ett säte i stübli kabinen?
 
Toppen