Senaste nytt

BusinessClass.se besöker ITB Berlin - Världens största resemässa

Jacob

Medlem
ITB är världens största resemässa och under tre intensiva fackdagar samlas totalt 11.000 utställare från världens alla hörn på Messe Berlin. Presskonferenserna och lanseringarna avlöser varandra och för en redaktör på BusinessClass.se är det rena rama julafton. Jacob och Martin från redaktionen åkte ner till Berlin för att se vad som är på gång i…
 

Senator

Moderator
Jag såg även massor av Businessclass.se bilder via Oliver (M&M) på FlyerTalk :cool: Men jag låter redaktionen visa dessa när man är redo...
 

jsn

Medlem
Verkar ha varit ett par givande dagar :)<br />
<br />
Vad var det för speciellt med öronproppar från Lappland? Gjorda av renhorn...?
 

Jacob

Medlem
<blockquote><strong>jsn;35844 wrote:</strong> Vad var det för speciellt med öronproppar från Lappland? Gjorda av renhorn...?</blockquote>
Hehe, nej snarare "upplev tystnaden"... :) Verkar vara några marknadsföringsgrej de har.<br />
<br />
<blockquote><strong>Senator;35843 wrote:</strong> Men jag låter redaktionen visa dessa när man är redo...</blockquote>
Tack! Det är roligare att få lägga upp det ordentligt med lite kommentarer. Det är dessutom bara en bråkdel av de drygt 500 foton jag tog.
 

Jacob

Medlem
<blockquote><strong>Gnopps;35851 wrote:</strong> Tack för reportaget! Vad har Air Berlin för premiumfaciliteter?</blockquote>
Det fanns flera bilder på Air Berlins nya lounge som kommer finnas på nya Berlin Brandenburg flygplatsen.<br />
En ganska tjusig lounge, modernt minimalistisk i Air Berlins färger.<br />
<br />
Sedan görs det även en del anpassningar inför One World och de vill gärna framhäva deras business class produkt som används på långflygningar.
 
ITB är en sjukt stor tillställning. Det går ju bussar mellan de olika hallarna.<br />
Att gå från ena änden av området till andra tar cirka 20 minuter, om man går fort.<br />
<br />
Tyvärr var jag inte där i år.
 

Homer

Medlem
Någon som ska till <a href="http://www.aircraftinteriorsexpo.com/" rel="nofollow">Home - New - Aircraft Interiors Expo</a> den mässan handlar mer om<br />
framtiden.
 
Toppen