Senaste nytt

Del 2 av En annorlunda semester: 31 flyg på 9 dagar ... i ekonomiklass på Skyteam

Gnopps

Medlem
Det var nu dags att fortsätta vår intensiva USA-resa. Efter en snabb vändning med ett halft dygn i Budapest ringde väckarklockan tidigt för vår resa nummer 2 till USA. Text och bilder: Gustav Gnosspelius Del 1 finner du här. Ett av resans mål: att återigen flyga med propellerplanet Embraer 120 Brasilia DL8503 21OCT (fluget av…
 

rvarttinen

Medlem
Kul, informativt och inspirerande! Bra skrivet... nu ska jag ta mig i kragen och skriva ned lite av mina små upplevelser ...
 

Fredrik

Medlem
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag blir både förskräckt och inspirerad på samma gång. <br />
<br />
Priset även utan vouchers är väldigt bra skulle jag säga.
 

henrik l

Medlem
Mycket intressant läsning och priset var minst sagt imponerande. Misstänker att du har utnyttjat routing reglerna maximalt. Skulle vara kul och höra hur många biljetter du använde för att "knöka" in allt.
 

HenrikAI

Medlem
Kul, blir sjukt sugen på att göra något liknande själv.<br />
<br />
Var köpte du biljetterna, och hur gick det till?<br />
<br />
Skulle vara lite kul med en artikel (vet att det finns en hel del tips på forumet, men ändå) på hur du går till väga när du kollar upp routing, pris, osv.!
 

rob74

Medlem
Bra jobbat! Både med resan och rapporten... :)<br />
Kul att det mesta funkade och att du kom i mål utan större förskräckelser.
 

flapps

Medlem
Tack för en trevlig läsning.. Som andra skriver så skulle det vara kul och veta hur du bär dig åt för att boka, få ihop det för det priset etc..<br />
<br />
/flapps
 
Toppen