Senaste nytt

Bildreportage BusinessClass.se event Grand Hôtel

Vårt första BusinessClass.se event gick av stapeln på anrika Grand Hôtel Stockholm med 60 inbjudna gäster i fredags. Programmet började med hotellets trevliga kakbuffé i Strömsalongerna med balkong mot Slottet. Därefter följde två seminarieblock med Cocktailbuffé och Champagne mingel som avslutning. Många gäster följde med ner till Cadiérbaren långt in på småtimmarna. Ett femtiotal bilder…
 

Mikael

Medlem
Skulle vara intressant att läsa mer om vad som sades på presentationerna. Tex planerna för 2012 ("2012 businessclass.dev award events")
 

Bryant

Medlem
Ni verkar ha haft det väldigt trevligt! Synd att jag missade det, men vissa saker går ju inte att styra över. Hoppas det blir en träff till inom en snar framtid så jag får möjlighet att träffa likasinnade "knäppskallar" ;)!
 

Mr Carter

Medlem
Det ser ut som att det fanns fyra platser i First Class under denna flygning men att passagerarna i Economy också fick tillgång till förstklassig mat och dryck :)
 

Jacob

Medlem
<blockquote><strong>Mikael;13887 wrote:</strong> Skulle vara intressant att läsa mer om vad som sades på presentationerna. Tex planerna för 2012 ("2012 businessclass.dev award events")</blockquote>
Det är fler personer som efterfrågat detta, vi ska se om det gick att ordna på något sätt. Martin berättade om historien bakom BC.se, jag berättade om affärsplanen för BC.se och potentialen för sidan och Alex nämnde några idéer för framtiden.<br />
<br />
<blockquote><strong>Mr Carter;14090 wrote:</strong> Det ser ut som att det fanns fyra platser i First Class under denna flygning men att passagerarna i Economy också fick tillgång till förstklassig mat och dryck :)</blockquote>
Helt korrekt noterat! :) Och givetvis hade vi även en säkerhetsgenomgång före start.
 
Toppen