Senaste nytt

Inbjudan till mingelkväll på Grand Hôtel 7 oktober

Den 7 oktober är det dags för vårt första event med BusinessClass.se. För dig som fått inbjudan till SAS event på Arlanda blir detta ett heldagsevent. Övriga medlemmar är varmt välkomna på efterfesten med ett par intressanta föredrag, möjlighet att träffa hela BusinessClass.se redaktionen följt av cocktailbuffé, Champagne och mingelkväll i anrika Strömsalongerna, Grand Hôtel…
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Detta finns i cocktailbuffén:<br />
<br />
Caesarsallad med chilimarinerade räkor, Skagensandwich, Wraps med soltorkad tomat och ruccola Mini clubsandwich, Gravad lax i bit med senapssås, Rostbiffsallad med sparris och spenat, Serranoskinka med marinerade grönsaker och manchego.<br />
<br />
SMÅVARMT<br />
Friterade skaldjurskyten med sötsur sås, Quesadillas med cheddar, tomat och spenat Kycklingnuggets med currydip, Oxfiléspett med chipotledip.<br />
<br />
DESSERT<br />
Minibrownie, Passionfruktsmarmelad, Citrustarte.<br />
<br />
Till buffén serveras ett glas kall Pol Roger Champagne. Grand Hôtel har även en bar till självkostnadspris i vårt mingelrum.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Jag vill gärna åka ARN &gt; Stockholm med Arlanda Express på eftermiddagen, men då jag landar med SK003 från Luleå 08.15 så är resa från Sthlm inte nödvändigt. :)
 
<blockquote><strong>David Granström;11111 wrote:</strong> Jag vill gärna åka ARN &gt; Stockholm med Arlanda Express på eftermiddagen, men då jag landar med SK003 från Luleå 08.15 så är resa från Sthlm inte nödvändigt. :)</blockquote>
<br />
Då ska jag försöka fixa en T/R biljett åt dig - kanske ska du möta oss på Arlanda Express när vi kommer så får du biljetten av Magnus personligen? Hmm.
 

Senator

Moderator
Hejsan Martin,<br />
<br />
Det plingade till i Hotmailen så jag har anmält mig redan ;) Mycket imponerat av vad ni på redaktionen får till på "privaten" som man säger i Norge, och utöver vanligt arbete. BC har blivit lite av en drog, och jag är på väg till Kalifornien och Colorado på fredag med LX, UA, CO och SAS och hoppas kunna bidra med lite info från LX FIRST samt HON/FIRST Loungen i ZRH, UA och CO Domestic First och en resa med CO på deras B777-200 till LHR. Jag har enbart åkt med B757-200 långresor innan.<br />
<br />
Det är om jag inte fastnar på Betty Ford kliniken för mitt BC, Facebook, LinkedIN, BusinessTraveller och andra online beroenden man lider under :cool:<br />
<br />
Dock undrar jag; när meddelar ni om man har kommit med på steg 2? Med andra ord, glidare kvällen på Grand? Jag vill gärna med, men vet att det är hejdundrande tempo när jag kommer hem så bra att veta när man vet så man inte bokar upp sig på annat:eek:
 

David

Medlem
Rackarns! Befinner mig på andra sidan jorden, som vanligt, även denna dag. Bättre lycka nästa gång...<br />
<br />
Får önska en fantastiskt trevlig kväll!
 

henrik l

Medlem
Detta evenemang hade helt klart varit värt en resa till Sthlm, men jag får samla tierpoints mellan HEL-HKG i Finnairs C-klass. Får önska en mycket trevlig kväll!
 

Najk

Medlem
Låter som en fantastiskt trevlig dag och ett imponerande arrangemang. Tyvärr är jag bortrest på annat håll men jag önskar er andra en trevlig dag tillsammans!
 
Toppen