Senaste nytt

SAS nya inflight magazine Scandinavian Traveler - nu online

Bern

Medlem
Läste tidningen på väg ner till köpenhamn idag. Ingen större skillnad mot tidigare och singapore står kvar som sas-destination fortfarande ;-)
 

mha321

Medlem
Newsstand i appen föreslår fortfarande oktobers scanorama :( nåja, blir väl till att kolla pappersversionen senare..
 

El0

Medlem
Gillar verkligen layouten på sidan.

Ska ut och flyga i veckan så jag hoppas den finns som pappersformat i stolsfickan, ska inte läsa den på nätet innan dess.
 

Jacob

Medlem
Flög Stockholm-London denna eftermiddag och ingen ny tidning i stolsfickan. Endast en sliten Scanorama.

Frågade faktiskt pursern om detta (som för övrigt gav mig beröm för min uppmärksamhet, haha! :)) och nämnde att det blev lite lustigt för honom också då det stod i hans instruktioner att han skulle berätta om den nya tidningen i högtalaren, det var bara det att det som sagt inte fanns någon.
 

mha321

Medlem
Flög Stockholm-London denna eftermiddag och ingen ny tidning i stolsfickan. Endast en sliten Scanorama.

Frågade faktiskt pursern om detta (som för övrigt gav mig beröm för min uppmärksamhet, haha! :)) och nämnde att det blev lite lustigt för honom också då det stod i hans instruktioner att han skulle berätta om den nya tidningen i högtalaren, det var bara det att det som sagt inte fanns någon.

Fanns på både cdg-cph och cph-arn idag. Däremot inte något utrop i högtalarna. Antingen har inte instruktionerna gått ut till alla, eller så struntade de i det. Det verkar ju lite onödigt att påpeka en sådan sak i utrop, faktiskt..
 
Toppen