Senaste nytt

Fredagstråden™

Denna vecka var mitt favorithotell i Oslo fullbokat. En normal människa bokar ett annat hotell, men med alltför många hotellnätter och för få flygresor (enligt statuskorten), valde jag att dagspendla. Nu sitter jag här på tåget mot Oslo Lufthavn med rejäl sömnbrist och lätt huvudvärk.

Var det värt det?
Ja
Skulle jag göra om det?
Nej

Ungefär som att göra lumpen med andra ord, du är glad att du gjort det men aldrig igen. Kudos till @SAS404 och alla andra med galna resemönster!
 

fcx

Medlem
Firar fredagen i Serviceair-loungen på AMS. Höll på att gå riktigt illa då incheckningen egentligen öppnade 1½ timme efter att jag kom till flygplatsen, men med lite Holländsk vänlighet löste det sig!
 

flybob

Medlem
En helvetesvecka till ända. Nu på väg mot Lund för en avslappnande helg hos goda vänner. SJ tar oss dit. Nej, just det, sena som vanligt. Köpte nya biljetter hos Nettbuss istället.
 

fcx

Medlem
En helvetesvecka till ända. Nu på väg mot Lund för en avslappnande helg hos goda vänner. SJ tar oss dit. Nej, just det, sena som vanligt. Köpte nya biljetter hos Nettbuss istället.

Vettigt folk undviker tåget under de tider på året som det har problem att hålla tidtabellen.

16.jpg
 

rvarttinen

Medlem
Lite champagne med hustrun på Kung Karls bakficka - precis hämtat ut en "liten" vinst som vi firar lite lätt.... Film & lugn helg väntar. T.ex. sortera lite bildmaterial från förra helgen Barcelona. Några BC:are som var med kanske vill ha kopior..?.
 
Toppen