Senaste nytt

Min första flygning

GuldHilda

Ny medlem
Hej alla. Jag har svårt att skriva saker helt själv så jag låter mina föräldrar skriva om mina reseupplevelser. Jag heter Hilda och blev EuroBonus guldmedlem när jag föddes:
Träffa världens yngsta guldmedlem - BusinessClass.se

Igår flög jag för första gången från Arlanda till Östersund med storasyster och mamma. Pappa körde oss alla till flygplatsen, jag sov hela vägen dit. Spännande med flygplats. Mycket människor och jag satt helt lugn och tittade. Guldtaggar och guldkortet med mig.

Mannen i EuroBonus Guld incheckningen blev förvånad över att det var jag som hade guldkort men tyckte det var både roligt och ovanligt. Väskor och barnvagn fick Priority taggar. Däremot gick det inte att registrera mitt Guldkort på boardingkortet, då kom ett felmeddelande.

Jag blev lite hungrig innan vi skulle flyga så vi hann inte förbi inrikesloungen, det hade varit kul att testa guldkortet för att komma in.

Jag satt i mammas famn på planet, storasyster satt vid fönstret och tyckte det var kul att titta ut. Jag fick inte sitta i min Babybjörn när det var dags att lyfta så jag fick sätta mig med eget bälte och titta framåt. Det var inte så skoj men det blev ganska gosigt. Så jag somnade. Och vaknade när planet hade landat. Tror inte jag missade något även om storasyster ätit en kolamuffin och såg väldigt nöjd ut.

Jag tror det var kul att flyga. Kommer bli många fler framöver säger pappa.

Hej.



Foto 2014-10-30 09 58 06.jpg

Foto 2014-10-30 10 03 21.jpg
 

El0

Medlem
Hej Hilda!

Vilken bra första resa du verkar ha haft! Ser fram emot att läsa fler rapporter från dig :)
 

011430121

Medlem
Välkommen till BC! Du skall veta att vi har det jätte trevligt här, det var några snälla farbröder som startade BC.
Kanske du skall tacka någon av dem genom att sova hela natten, inte "göra i blöjan" och när du blir större springa ärenden till någon av farbröderna och inte vara borta om nätterna så att farbrorn får sömnlösa nätter igen.
Har du någon ytterligare resa bokad?
 
Toppen