Senaste nytt

EkmanResor introducerar Business Class i bussformat - Bussness Class

Jacob

Medlem
Att business class och första klass erbjuds på flyg och tåg är knappast någon nyhet, men nu kommer även business class i bussformat. Det är researrangören EkmanResor som lanserar 1st Bussness Class, en specialbyggd turistbuss som är utrustad med ny och modern teknik och bland annat kommer erbjuda varma måltider, extra benutrymme, samt toalett med…

Se hela inlägget
 

OnlyAFool

Medlem
Hade jag tiden, så skulle jag gärna testa det här. Man ser mer än när man flyger och med god mat skulle jag gärna sitta och se Pyrenéerna svepa förbi :)
 

Palazzi

Medlem
Utan tvekan - har åkt längre linjer i sämre bussar. Tycker Bus4you har OK komfort...

Men det hade räkt med resor inom Skandinavien för mig, detta blir väl tidskrävande i jämförelse med flyget.

Prisindikation till gästgiveriet? Låter intressant :) BC-resa?
 

fred80

Medlem
Det enda som skulle locka mig att testa det här resealternativet är nog om jag skulle testa att åka på en vinresa. Fördelen är att det är lättare att få med sig sina dryckesinköp hem, än om man flyger.
 

El0

Medlem
Detta lät väldigt intressant, men synd på så långa resor. Kanske man kan åka en enkelresa och flyga hem, slipper man vara borta så länge ... :)

Jag är gärna på en BC-resa med denna buss.
 

David

Medlem
Åkte buss mellan Kuala Lumpur och Singapore för några år sedan. 1+2 seating på övervåningen och bak på nedre plan var det en lounge. :)

Aeroline_Buss_6.jpg

Aeroline_Buss_3.jpg
 
Last edited:
Toppen