Senaste nytt

Ny buy/gift kampanj från US-Airways

henrik l

Medlem
Detta damp ned i mailboxen nyss. Vet inte om den är riktad, men inget att springa benen av sig för.

Your next award trip could be closer than you think. Buy or gift Dividend Miles® through November 12, 2014 and receive up to 50,000 bonus miles.

Add to your own Dividend Miles account balance and enjoy a valuable boost towards your award travel. Or, purchase miles as a gift for someone else and give them extra miles.
Buy or gift
Bonus

10,000 – 14,000 miles
4,000 bonus miles
15,000 – 29,000 miles
8,000 bonus miles
30,000 – 49,000 miles
19,000 bonus miles
50,000 – 79,000 miles
33,500 bonus miles
80,000 miles
50,000 bonus miles
 

Fredrik

Medlem
Fick ett likadant erbjudande. Håller med om att det inte är något att springa benen av sig men som vanligt gäller att om man har ett specifikt behov så kan det finnas en poäng. Jag skulle dock inte köpa hela min interkontinentala resa via den här kampanjen.
 

henrik l

Medlem
Nej vi väntar ju med spänning på om det kommer en "share" till innan sammanslagningen med AAdvantage. Dom kör ju med korta intervaller nu verkar det som, så vi håller väl tummarna för minst en "share" till:)
 

ACervin

Medlem
Japp här också. USDM är trots allt mycket bättre än AA. Funderar på att köpa för att runda av förrådet till jämna multiplar av 120 000 poäng. Jag tror att det här är en början på anpassning till AA nivåer när det gäller rabatter.
 
Toppen