Senaste nytt

50% off Hilton Japan/Sydkorea. Bokas innan 31:a okt 2014

nollbit

Medlem
Time Sale - 72 hour Sale Room Only

Book By 31 Oct 2014. Stay Between 28 Oct 2014 and 30 Apr 2015.

50% OFF TIME SALE (72 HOURS )

Now is the perfect season to travel to Japan and South Korea. Enjoy a 50% discount at participating Hilton Worldwide properties across Japan & South Korea.

Sale Starts : October 28th (Tue) 2:00 pm JST
Sale Ends : October 31st (Fri) 2:00 pm JST

*Please note, charges other than room rate (tax, service charge, resort fee etc.) are not part of the discount, therefore the full 50% of discount may not be reached in some cases.
 
Kigger også på hoteller i Tokyo til påskens tur, Executive Room på Hilton Shinjuku for omkring 1150DKK incl. skatter og service charge er godt nok en god pris!
 

Jonas C

Medlem
Hmm är det bara jag som tycket det är konstigt att Junior Suite är billigare än Executive Room? Får man tillgång till loungen som boende i Suite?
 

mha321

Medlem
Hmm är det bara jag som tycket det är konstigt att Junior Suite är billigare än Executive Room? Får man tillgång till loungen som boende i Suite?

Har sett det vid diverse tillbud på olika ställen. Kan tänka mig att det är ungefär som med Eco vs Biz biljetter på flyget - de har större efterfrågan på vanliga rum pga antingen policies eller ometvetna resenärer som gör att de inte bokar Suites även om det är billigare. Och priset styrs av tillgång/efterfrågan.
 
Toppen