Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Singapore T/R, SWISS 19.400 SEK inkl. skatter med SQ A380

Dr. Miles

Expert
Det går att flyga med Singapore Airlines Airbus A380 mellan Zurich och Singapore med den här biljetten.
Biljetten erbjuder också generöst av-/ombokningsvillkor.

[Business class] Stockholm-Singapore T/R, SWISS 19.400 SEK inkl. skatter med Singapore Airlines A380

STO-SIN T/R
Flygbolag: SWISS (LX)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: Z
Fare basis: ZICSWISE
Pris: 16.720 SEK + skatter (ca 2.700 SEK)
Min/Max stay: --/12 månader
Stopoever: Ja, men det blir mycket dyrare.
Återbetalning: Ja, gratis
Ändring: Ja. gratis
Routing: Stockholm-(LX)-Zurich-(LX:SQ)-Singapore

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper


Singapore Airlines Business class på deras Airbus A380/Boeing B777-300ER
Singapore Airlines Business class 77W 02.jpg
(Foto av AHO)

Poängintjäning:
SWISS Z klass ger:
 
Last edited:

Senator

Moderator
Rätt svår att hitta plats dock när jag vill åka :( Går även att kombinera som:
ARN-ZRH-SIN med LX(SK)/SQ
SIN-BKK med TG
Stopover ok i BKK
BKK-ZRH-ARN med Swiss

Om man vill prova på så kan man då åka LX eller TG mellan ZRH-BKK, samt SK eller LX via ZRH-ARN. Nackdelen med SQ från ZRH är tiden tycker jag. Man måste ta SK fakiren klockan 06:20, åka från ZRH klockan 11:00 och landa innan 06:00 i SIN.
 
Last edited:

Senator

Moderator
MAS flyg till KUL var samma sak från ARN. Landade också runt 06:00 i KUL. En dusch sen 9t arbetspass. Något mör när man sedan kom till Shangri-La. AMS/CPH är också tidiga morgonflighter om jag minns rätt.
 

Dr. Miles

Expert
MAS flyg till KUL var samma sak från ARN. Landade också runt 06:00 i KUL. En dusch sen 9t arbetspass. Något mör när man sedan kom till Shangri-La. AMS/CPH är också tidiga morgonflighter om jag minns rätt.

Eller helt enkelt de flesta Europa->Sydostasien flygningarna utförda av Asiatiska flygbolag landar tidigt på morgonen.
(undantag på vissa sträckor som London, Frankfurt, Paris -> Sydostasien)
 
Toppen