Senaste nytt

Verkar tji att hitta en bonusreda till San Francisco....!?

joa

Medlem
Sökte så långt bort som nästa år i Augusti/Sept. Finns inget vad jag kan hitta :-(
Dock finns ju vanliga biljetter att tillgå. Skulle man inte ändra till att så läge vanliga biljetter fanns så skulle det finnas bonusplatser eller minns jag helt fel?
 

NotRyan

Medlem
Sökte så långt bort som nästa år i Augusti/Sept. Finns inget vad jag kan hitta :-(
Dock finns ju vanliga biljetter att tillgå. Skulle man inte ändra till att så läge vanliga biljetter fanns så skulle det finnas bonusplatser eller minns jag helt fel?

Det finns det... Best availability....:D
 
D

Deleted member 4971

Guest

Ja det finns ett tillägg till vanliga bonusresor "Best Availability" Eller Bästa tillgång. Se skärmbild nedan
Skärmavbild 2014-09-26 kl. 23.01.20.png


Skärmavbild 2014-09-26 kl. 23.04.05.png


Skärmavbild 2014-09-26 kl. 23.04.48.png
 

joa

Medlem
Nu verkar man vilja ha 108.000 poäng för resan i exemplet ovan på best availability
Och jag hittar inte en enda ren bonusbiljett på i princip hela året till SF. I alla fall inte de månader jag kollat på och då söker jag ändå så långt bort som September nästa år!
 

joa

Medlem
Där ser man...
Har ett gäng poäng som förfaller nu i oktober och hade hoppats att man kunde boka nåt långt bort i tiden men så funkar det inte visst...
 

Voyageur

Medlem
har också kollat denna rutt men hittat bara en avgång i Eco för hela året. Vet att CPH-SFO är en riktig pengamagnet för SAS med välfyllda kabiner 10 månader om året men nästan skamligt att inte ens erbjuda 4-5 business biljetter i månaden....eller ens i eco.
 
Toppen