Senaste nytt

Ändra bonusresa

Kinski

Medlem
Ska till Japan på en bonusresa på tisdag. Det jag har är Kastrup-Narita TOR. Pga en sen ändring i jobbschemat behöver jag åka från/till Arlanda istället. Är ju samma poängkostnad därifrån till Tokyo, men det betyder förstås inte att det går igenom.

Ska ringa så fort de öppnar imorgon, men har någon tips eller erfarenhet av liknande grej?
 

NotRyan

Medlem
Det ska väl gå bra förutsatt att det finns tillgänglighet ARN-CPH, men du får nog betala ombokningsavgiften...
 
Jag tror det är svårt att få igenom på så kort tid men jag hade istället försöka ta ARN-CPH som separata biljetter och försöka få dom kopplade istället....
 

agehall

Medlem
Hur är det nu, får man ändra på EB-biljetter 24h innan avgång? Hsh, det finns gott om plats ARN-CPH på tisdag, så du bör kunna lägga till det segmentet utan problem. Räkna dock med att betala ändringsavgiften.
 

jumbooze

Medlem
Skönt att det gick att lösa, tänkte precis på en liknande grej, kan man ändra på en påbörjad eurobonusresa eller är den låst efter man byttjat segment nr 1?
 
Det går inte att ändra, såvida man inte är Pandion...
Jag lyckades med detta i fredags som silver. (Nykläckt guld fr o m idag för övrigt.) Jag ändrade routing vid incheckningen så jag kom hem två timmar tidigare, och lyckades t.o.m. få dem att lägga in ett byte som var otillåtet kort (20 min, istället för 30 min som egentligen är minsta bytestid där). Men det kändes som en specialare, de fick ringa sin chef etc för att få det godkänt. Inga extra avgifter. Hursomhelst så uppskattade jag det mycket!
 

NotRyan

Medlem
Jag lyckades med detta i fredags som silver. (Nykläckt guld fr o m idag för övrigt.) Jag ändrade routing vid incheckningen så jag kom hem två timmar tidigare, och lyckades t.o.m. få dem att lägga in ett byte som var otillåtet kort (20 min, istället för 30 min som egentligen är minsta bytestid där). Men det kändes som en specialare, de fick ringa sin chef etc för att få det godkänt. Inga extra avgifter. Hursomhelst så uppskattade jag det mycket!
Det var mer än vad man ska vänta sig då det är mot reglerna, men jag är glad för din skull :)
 
Toppen