Senaste nytt

Glenns sista USDM (Star Alliance) resa

Glenn E

Medlem
Nu är det snart dax att åka till Landvetter för ett höstlov break på varmare breddgrader.
Jag hoppas på att få tag på en UBER taxi till Landvetter och därifrån följer ett anslutningsflyg innan den egentlige USDM resan börjar. :)
 

Glenn E

Medlem
Jag är mycket nöjd med Uber. Bilen, en Volvo XC60 kom på 8 minuter och det var en väldigt behaglig tur till Landvetter flygplats. Jag kunde checka min väska via 4 flyg hela vägen till min stopover. I taxfreeshopen tyckte hon synd om mig för jag hade så lång väg att flyga.;)
Där kom min kärra in, SK158 till Stockholm.:)
Hur lägger man till bilder från IPad?
 
Hur lägger man till bilder från IPad?
Anvender du Tapatalk eller www?
Sidst jeg uploadede fra iPad/iPhone fungerede det helt som på webben. Du vælger "Bifoga en bild/fil" og så kommer der en dialogboks hvor du kan vælge fra dine forskellige arkiver, dvs. Kamerarulle, Fotostream osv. Der vælger du de(t) billed(er) du vil tilføje og så er du i mål :)
 

Glenn E

Medlem
Den frågar efter image URL. Vet inte hur det funkar. Verkar ha ändrat sig från förut.
Lite bubbel i loungen blev det iallafall. Det blir nog 5 sorter till innan jag är framme. Boarding nu.:)
 
IMG_8266.png


Screenshot taget fra iPhone :)
 

Glenn E

Medlem
image.jpg
image.jpg
Det var helt fullt på planet till Arlanda.
Men det var ok ändå. Väldigt fullt och dåligt wi-fi på guldlounchen. Jag ska gå bort till Menzies loungen istället för mitt nästa flyg går från gate F35. Det är SK637 till Frankfurt. Bra rökt lax på SAS lunchen iallafall.:)
 

Glenn E

Medlem
Ombordstigningen på Arlanda var inte bra pga den tölp som höll i den. När han skulle ge tillbaka mitt boardingkort släppte han det förtidigt så det föll på marken utan att ta upp det eller be om ursäkt. Inte särskilt serviceinriktat tycker jag. Så där föll mitt humör en stund. Väskan fick inte plats förrän mycket längre bak så det var inte heller så bra.
Men de hade en riktigt bra besättning så snart var humöret bra igen.:)

Bubbel nummer 2 för dagen hjälpte nog.
image.jpg
image.jpg
Pastasallad också och är jag oroväckande mätt med tanke på vad som väntar.:p
Jo innan vi landade fick jag fram väskan igen så då gillade jag SAS.
 
Toppen