Senaste nytt

Vilket av Radisson hotellen ska jag välja i Shanghai?

Bryant

Medlem
Som sagt. Vilket Radison hotell i Shanghai anser du vara det bästa? Eftersom jag bara ska vara där en natt så vill jag vara nära det man bör vara nära i Shanghai (har aldrig varit där).
 

bstark

Medlem
Kan bara instämma. Har inget negativt att säga om det. Finns i mitt tycke en riktigt trevlig bar längst upp. Plus en roterande restaurang våningen under om man är sugen på det. Finns en tunnelbanestation precis utanför också så det är smidigt att ta sig runt.
 

Ubbe

Medlem
Tänk nu på att Maglev är rabatterad om du kan visa upp biljett eller bordingcard från flyg samma dag och att tunnelbanan stannar direkt utanför hotellet. Det är MÅÅNGA som blivit upp-skörtade av taxichaufförer upp-plockade vid maglev stationen och sedan betalat flera hundra för en transport in till centrum.
 

Agö

Medlem
Några senare betraktelser kring New World Shanghai, särskilt på uppgraderingsfronten? Har bokat tre nätter i superiorrum. Är CCC.
 
Jeg fik Suite på øverste etage i bygningen ud mod parken som CCG med 2-4-1 booking. Jeg fik også lov til at forlænge bookingen med 1 dag til samme rate, selvom den ekstra dag var 40% dyrere på nettet. Ingen erfaring med restauranterne - fortryder lidt jeg ikke nåede op i baren, men det når jeg nok en anden gang...
IMG_3729.JPG
IMG_3760.jpg
IMG_3764.JPG
IMG_3745.JPG
 
Toppen