Senaste nytt

Cash-Ups på Aeroflot långdistans?

Jonas C

Medlem
Bokade nyligen en sån snuskbillig Aeroflot biljett till Tokyo i September. Enligt Seatguru så skulle det inte finnas några PTV i Economy på Aeroflots A330-300, så undrar nu om det är möjligt att köpa sig en uppgradering till Business Class vid incheckning eller gate? Inte kul att sitta 10 timmar utan underhållning.
 

Jacob

Medlem
Möjligtvis om de erbjuder något i Asien, men knappast i Stockholm och har svårt att tänka mig att de skulle erbjuda det i Moskva, i så fall är det vanlig uppgradering vid biljettkassan till billigaste business biljetten mot att du betalar mellanskillnaden.
 

Dr. Miles

Expert
Enligt FlyerTalk, kan du betala mellanskilnaden mellan din bokningsklass och den billigaste tillgänglig Busines class bokningsklassen.
Det låter inte så billigt...
 

Dr. Miles

Expert
Bokade nyligen en sån snuskbillig Aeroflot biljett till Tokyo i September. Enligt Seatguru så skulle det inte finnas några PTV i Economy på Aeroflots A330-300, så undrar nu om det är möjligt att köpa sig en uppgradering till Business Class vid incheckning eller gate? Inte kul att sitta 10 timmar utan underhållning.

Men enligt de här bilderna ser det ut som om det finns PTV även i ekonomiklass.
 

Jacob

Medlem
Jag tror som AHO att det bara är på Boeing 767 maskinerna som det inte finns individuella skärmar (vilket jag kan intyga stämmer). På Airbus A330 finns det definitivt i business class och verkar även vara fallet i economy class om man får tro Aeroflots hemsida.

In flight Entertainment at A330
 
Har en kompis som flög med SU:s 330 till BKK och på den kärran hade han egen IFE. Så borde det ju vara på samtliga utav SU:s 330. Undantaget är som tidigare nämnts, 76:an har ingen egen IFE i economy....
 
Toppen