Andreaszan
Medlem
Hei,
Første innlegg på forumet, etter å ha lest masse interessante innlegg over lang tid. Takk til alle som har bidratt!
Så til frågan:
Skal fly CPH-LAS t/r i April-15, og funderer på BA via LAX (for å få oppleve F-kabinen i 380'n) eller via SFO med Lufthansa. Både ender opp på ca DKK 30 t/r og det er vel egentlig fantastiske priser??
Fløy BA's F-kabin i september LHR-LAS t/r, og fikk NF på vei ut og OF på veien hjem. NF var bra. Ikke himmelsk, men bra. OF hjem var triste saker. Når jeg googler Lufthansas F ser det faktisk utrolig bra ut, men forstår at de har endel maskiner med gammel inredning og blokkert 8 av 16 seter.
Er det noen her som kan "share som light" ang LH's maskin-park og inredning, og hva synes dere er best? BA's 380 t/r eller LH's 380 ut og 747 hjem?
Første innlegg på forumet, etter å ha lest masse interessante innlegg over lang tid. Takk til alle som har bidratt!
Så til frågan:
Skal fly CPH-LAS t/r i April-15, og funderer på BA via LAX (for å få oppleve F-kabinen i 380'n) eller via SFO med Lufthansa. Både ender opp på ca DKK 30 t/r og det er vel egentlig fantastiske priser??
Fløy BA's F-kabin i september LHR-LAS t/r, og fikk NF på vei ut og OF på veien hjem. NF var bra. Ikke himmelsk, men bra. OF hjem var triste saker. Når jeg googler Lufthansas F ser det faktisk utrolig bra ut, men forstår at de har endel maskiner med gammel inredning og blokkert 8 av 16 seter.
Er det noen her som kan "share som light" ang LH's maskin-park og inredning, og hva synes dere er best? BA's 380 t/r eller LH's 380 ut og 747 hjem?