Senaste nytt

KVS Tool har ny rutin för att söka tillgänlighet

henrik l

Medlem
Var inne på KVS för att titta på tillgänglighet på några flighter. Nu måste man ha något som kallas GTC membership. Har börjat och registrera mig. Har inte sökt så mycket men det är inte helt självinstruerande. Någon annan som har lyckats ta sig igenom?
 

kristerj

Medlem
Har samma problem, det verkar komplicerat och jag har inte hittat någon sida där man inte behöver betala för medlemskap. Lite konstigt att man bara får en förifylld googlesökning som hjälp.
 

Dr. Miles

Expert
Det var därför anser jag att KVS är inte en seriös tjänst då den personen kallar det "donation" inte "pris".

De flesta funktioner på KVS hämtar information från annan källa gratis, så det programmet är svagt när andra källor stänger kryphålet.
 

KVS Tool

Medlem
Var inne på KVS för att titta på tillgänglighet på några flighter. Nu måste man ha något som kallas GTC membership. Har börjat och registrera mig. Har inte sökt så mycket men det är inte helt självinstruerande. Någon annan som har lyckats ta sig igenom?

Har samma problem, det verkar komplicerat

We have sent a new simplified set of step-by-step instructions earlier on today.
If you are still experiencing difficulties, please let us know.

Det var därför anser jag att KVS är inte en seriös tjänst

If you are aware of a more powerful and comprehensive Tool for Frequent Flyers, please also let us know.
 

Ubbe

Medlem
KVS är i mina ögon en stor besvikelse nu när man inte längre kan se beläggningen på en flight. Bortkastade pengar att betala för Diamond.
 

kristerj

Medlem
Jag kan inte annat än hålla med. Har inte förnyat mitt abonnemang. Varför kör dom inte allt via en vettig online app/webbsida?
 
Toppen