Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

AABack2ARN

Medlem
Japp, stadskoden för London är just LON (med flygplatserna LHR, LGW, STN och några till knuten till sig) på samma sätt som STO är koden för Stockholm (med flygplatserna ARN, BMA och NYO (?!)) etc.

Tokyo (TYO) bestär väl av NRT och HND om jag inte minns fel...
 

SNIFF

Medlem
Något roligt/sorgligt som inträffade var dock när jag behövde ett mellanmål; en carlsberg och en pizza fick det bli!

Varken jag eller pursern var nöjda när jag öppnade kartongen. Tyvärr var det då slut på pizza så jag kunde inte få en annan. Jag döper det bifogade kollaget till "förväntningar som krossas av verkligheten".

Kanske ska maila SAS och klaga lite.
IMG_5782.JPG
 

Agö

Medlem
Något roligt/sorgligt som inträffade var dock när jag behövde ett mellanmål; en carlsberg och en pizza fick det bli!

Varken jag eller pursern var nöjda när jag öppnade kartongen. Tyvärr var det då slut på pizza så jag kunde inte få en annan. Jag döper det bifogade kollaget till "förväntningar som krossas av verkligheten".

Kanske ska maila SAS och klaga lite.
Visa bifogad bild 28688
SAS borde skämmas som serverar detta skräp. Fy f*n så vidrigt. Finns inga ursäkter, skriv och klaga.
 

palmen

Moderator
Pizzan ser fruktansvärt bedrövlig ut (har den gjort varje gång jag testat den), men den är trots det helt ok smakmässigt tycker jag.
 

kexxcream

Medlem
Något roligt/sorgligt som inträffade var dock när jag behövde ett mellanmål; en carlsberg och en pizza fick det bli!

Varken jag eller pursern var nöjda när jag öppnade kartongen. Tyvärr var det då slut på pizza så jag kunde inte få en annan. Jag döper det bifogade kollaget till "förväntningar som krossas av verkligheten".

Kanske ska maila SAS och klaga lite.
Visa bifogad bild 28688

Det luktar kompensation... ;-)
 

SNIFF

Medlem
Förutom det uppenbara, att pizzan ser ut som en skosula med ost, vad borde man trycka på vid ett skriftligt klagomål.
 

Agö

Medlem
Förutom det uppenbara, att pizzan ser ut som en skosula med ost, vad borde man trycka på vid ett skriftligt klagomål.
Det helt uppenbara, dvs. att du har betalat för en produkt som inte motsvarat de förväntningar man rimligtvis kan ställa på den. För det ska du ha kompensation. Skicka med bilden och fråga om personerna på kundtjänst skulle äta det där... Därtill tycker jag att du ska skriva att SAS bör ställa högre krav på leverantörer av mat och be att ditt mail slussas vidare till folk inom SAS som har ansvar för ombordkonceptet. Det är också konstruktiv kritik, först då kan det hända något.
 
Toppen