Senaste nytt

Plaza Premium Lounge eller United lounge Heathrow terminal 2?

Steve

Medlem
Vilken av dessa 2 lounger är bäst avseende utbud? Champagne? Mat?
Saknar EBG men har Priority Pass (Amex Platinum) så jag ska ha access till dessa lounger.
Tacksam för input från er BC-medlemmar som hunnit testa på Terminal 2.
 

Jacob

Medlem
Jag visste faktiskt inte att Plaza Premium fått samarbete med Priority Pass, så var det inte när loungen öppnades. Jag mailade även deras huvudkontor i Hong Kong i september och då var inget klart. Men kul!

United Club är vassare, men om du har tid och praktiskt möjlighet, varför inte besöka båda?
 
Hvis jeg havde tid ville jeg besøge begge lounger. Hvis du ikke har så god tid så tage den der er nærmest til din gate.

Jeg har ikke testet Plaza Premium, men United Club loungen har et fint udvalg af mad og drikkevarer - inklusive gratis champagne.

Du kan se mere om Plaza Premium loungen her: Flygplatslounge: Plaza Premium Lounge, London Heathrow (LHR), Terminal 2 - BusinessClass.se

Det verkar vara ändrat om du tittar på Priority Pass webbsida. Loungen kommer upp i listan nu.
Der kan man bare se, der stod nemlig ingen ting på Plaza Premiums hjemmeside - men de vil nok også hellere sælge adgang til fuld pris... Under alle omstændigheder en glædelig nyhed!
 

Steve

Medlem
Jag visste faktiskt inte att Plaza Premium fått samarbete med Priority Pass, så var det inte när loungen öppnades. Jag mailade även deras huvudkontor i Hong Kong i september och då var inget klart. Men kul!

United Club är vassare, men om du har tid och praktiskt möjlighet, varför inte besöka båda?
Fick mejl 9/10 att PP har access, verkar som båda är bra. Min fru flyger ikväll från Terminal 2 så jag ska framföra tipsen, tack!
 
Toppen