Senaste nytt

SAS American Express ingår för den som har Amex Platinum?

Lokföraren

Medlem
Jag har en liten fråga. Om man har Platinum (eller Guld), är det värt att skaffa SAS Amex? Man kan ju konvertera poängen till EB. Det enda som skiljer sig är väl 2-4-1 eller?
 
Jag har en liten fråga. Om man har Platinum (eller Guld), är det värt att skaffa SAS Amex? Man kan ju konvertera poängen till EB. Det enda som skiljer sig är väl 2-4-1 eller?

Intjäningen med SAS AMEX är ju 20p på 100 kr. Intjäningen med platinum väl 100 MR på 100 kr som du sen kan växla med kursen 11:1 till EB... Så - ja, det finns en stor poäng! Dessutom är det gratis om du har AMEX platinum!
 

Stefan62

Medlem
Jag har en liten fråga. Om man har Platinum (eller Guld), är det värt att skaffa SAS Amex? Man kan ju konvertera poängen till EB. Det enda som skiljer sig är väl 2-4-1 eller?

SAS Amex ingår kostnadsfritt i Amex Platinum.

Du får nog läsa på lite...trådarna i forumet redogör mycket ingående för för- och nackdelar. Enligt mig finns inget som slår Amex Platinum - åtminstone inte om man är 2 eller fler i familjen...

Amex Platinum för alla förmåner och fördelar vid optimalt utnyttjande. För betalningar...använd SAS Amex!
 

Lokföraren

Medlem
SAS Amex ingår kostnadsfritt i Amex Platinum.

Du får nog läsa på lite...trådarna i forumet redogör mycket ingående för för- och nackdelar. Enligt mig finns inget som slår Amex Platinum - åtminstone inte om man är 2 eller fler i familjen...

Amex Platinum för alla förmåner och fördelar vid optimalt utnyttjande. För betalningar...använd SAS Amex!
Jag har läst. Men det är ju flera tusen inlägg om detta :)
 

Kinski

Medlem
På vilket sätt ingår SAS Amex i Platinum? Separat kort, eller kan man välja om ens Platinum-kort ska ge EB istället för MR?
 
Toppen