Senaste nytt

-20% promokoden till USA och Kanada

Fick igår epost från herr Hillier med en promokod för alla WT/WTP-flyg till USA och Kanada. Tänkte kombinera 15000 Aviosofferten med rabattkoden, men undrar om någon har några idéer.
Finns det några billiga T-biljetter någonstans från Norden, gärna under 1000€?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Treo

Medlem
Runt Thanksgiving i slutet av november brukar priserna vara lägre

Du kan flyga t.o.r. till exv Boston eller New York i WT+ för knappt 10000 SEK, före rabatt, då.
 

jumbooze

Medlem
Försökte titta på denna rabatt med en bokning i eco men det verkar som de har en gräns på minst 5000 i biljettpris eller har någon lyckats få rabatten på eco dealen till GOT-NYC?
 

Treo

Medlem
Fru Treo fick mejl med koden (men inte jag trots mer resande:rolleyes:), vid dummy-bokning kom det här "fel"meddelandet upp:
  • En eller flera passagerare kommer inta att tjäna på |KOD| eftersom deras individuella biljettpriser är lägre än minimikostnaden på SEK 5041 per person
Så ja, det verkar finnas ett minimipris som inte nämns i utskicket ...
 

JensE

Medlem
Om ni klickar på länken i mailet så ser ni reglerna.
*The promotional code is valid for bookings in World Traveller and World Traveller Plus cabin on British Airways operated and marketed flights and on American Airlines, Iberia, Finnair, and OpenSkies operated flights sold with a BA prexif to the USA/Canada (Mexico excluded). Please note that minimum spend per booking is Euro 550 or equivalent.
 
ARN-LHR-LAX-LAS-LAX-LHR-ARN för 10.000 före rabatt, 8.012 SEK efter.
A380 Premium Economy. 15.000 bonus Avios dessutom utöver vanliga intjäningen.
Tror jag ska försöka hitta ett passande datum för en weekend och bryta min BA bojkott.
 
Bra pris, men sticker åt det där hållet redan två gånger inom kort. Skulle därför gärna köra något helt annat. Idéer kring 3-siffriga eurosummor?
 
Toppen