Senaste nytt

Statusmatch mellan flygstatus till hotell status?

Klr

Medlem
Hej jag har letat en del men inte riktigt fått klarhet i hur jag ska gå tillväga. Jag är EBD och tänkte försöka mig på en statusmatch mot Hhonors. Sänder man bara sitt EBD via en screenshot på mail eller hur har ni gjort? Tack på förhand.
 

agehall

Medlem
Normalt sett matchar flygbolag andra flygbolag och hotell andra hotell. Jag har svårt att se att ens Hilton (som mer eller mindre ger bort guldstatus till allt som rör sig) skulle matcha ett EBD.
 

Klr

Medlem
Det är på grund utav att jag inte har någon status på hotell sedan tidigare. Som jag vill veta var ifall det är möjligt att matcha flyg-hotell status.
Jag hoppas även på svar hur jag/man går tillväga. Tack för svaret agehall

Normalt sett matchar flygbolag andra flygbolag och hotell andra hotell. Jag har svårt att se att ens Hilton (som mer eller mindre ger bort guldstatus till allt som rör sig) skulle matcha ett EBD.
 

Klr

Medlem
Hej K,

Tack för att du kontaktar Best Western Rewards® Service Team!

Genom erbjudandet Status Match har vi nu uppgraderat dig till Diamond
Elite nivå i Best Western Rewards®. Det är Best Westerns motsvarighet
till SAS Diamond.

Vi har beställt ett nytt kort till dig. Det kommer med posten till
angiven adress inom en månad.

Du kan läsa mer om dina nya förmåner här:
Förmåner och villkor

-Hhonor ville ha en match mot annan hotell status. Så det får bli BW denna gång jag åker till USA.
 

Henrik_B

Medlem
Måste matcha CCG igen nu eftersom den förra enbart gällde 4 månader tom februari 2015. Väldigt kort tid tycker jag.

Det är INTE en statusmatchning. Det är en förmån för EBG/EBD. Det är ganska stor skillnad på dessa saker.

Hej Henrik,
tack för att du bekräftade ditt Club Carlson nummer och email-address.
Du är nu matchad i Club Carlson som Guld Elite Medlem och vi har beställt ett nytt medlemskort åt dig.
 
Last edited:
Toppen