Senaste nytt

Nordic Choice företagsprogram

Andreas Q

Medlem
Bor en hel del inom Nordic Choice och trivs med det. Ett aber är dock att skall man få deras billigaste pris måste man boka via hemsidan och förskottsbetala med kort. Då jag gärna hade sluppit jobbet med att spara på kvitton att para ihop med korträkningen osv hade det varit trevligt om det gick att fakturabetala. Javisst säger Choice men då är det ett helt annat pris för det går bara att fakturabetala full flex vilket jag aldrig utnyttjar då resvanorna är regelbundna och bokade minst 1 mån i förväg.

Någon här som lyckas bra med förhandlingen till företagsprogrammet ? Tänker mig att det inte borde vara orimligt att kunna få dealen att fakturabetala "Web Price Prepaid" om man accepterar att det inte är avbokningsbart osv.

Hur ser era Choice företagspriser ut?
 
Hur ser era Choice företagspriser ut?

Nu har vi inte avtal med just Choice men en del andra kedjor och även om vän av ordning kan tycka att det inte är jättehemligt vilka rabatter och upplägg vi har så vet jag att i de flesta avtal står det att man inte får yppa någon del av avtalet (gäller båda parter) så med risk för att vara tråkigt är det kanske en mindre bra idé att lägga ut sina avtalsdetaljer på ett publikt forum.

Sen kan jag hålla med dig i sak att det inte borde vara något problem att få en faktura, men det kan vara så att du rent av måste göra upp detta med varje hotell?
 

Andreas Q

Medlem
Givetvis skall man inte lägga ut hela sitt avtal men försöker få en uppfattning om företagsavtalen. Är de bättre än de rabatter man bara får vid guldkort?

Har försökt att få hotellen att fakturera och det gör de gärna men då blir det till listpris.
 

qwerty

Medlem
Våra priser ligger ofta ganska bra till i förhållande till pre-paid web-price så det brukar inte vara något problem. Gissar att de aldrig kommer gå med på att fakturera pre-paid då det är ett pris som kanske inte i första hand riktar sig till avtalskunder.
 
Toppen