Senaste nytt

MR run - behöver hjälp!

EBGGOT

Medlem
Måste dra in 8,000 EB poäng innan Oktober slutar för att hålla mitt EBG. Har gjort alldeles för många EB och USDM resor i år vilket har "förstört" min intjäning.

Har sökt runt lite på sas.se men hittar inget bra. Någon som har några förslag?!

Inkl EBG bonus och connection från Göteborg kan jag åka till följande:
Nordic countries
arrows.gif
Croatia, France (Marseille, Nice), Iceland, Italy & Switzerland
Nordic countries
arrows.gif
Greece, Israel, Malta, Portugal, Spain & Turkey
  • Varifrån vill du börja din resa? Göteborg
  • Var är din destination? Spelar ingen roll
  • När vill/behöver du resa ut? Oktober - när som
  • När vill/behöver du komma hem? Oktober - när som
  • Hur länge vill du vara borta? helst skall allt gå på en dag
  • Hur många personer som skall resa? 1
  • I vilken kabinklass? Plus
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS
  • Vad är din budget? (per person) Så billigt som möjligt!
  • Vad är det viktigaste för dig? Intjäning minst 8,000 eb poäng.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
 

fcx

Medlem
Det verkar finnas en del ARN-ATH och CPH-ATH till överkomliga priser i Plus helgen den 24-26, men svårt med anslutning från GOT. Kan man ta det på separat biljett (eller tåg, eller award) kanske det går att få ihop någonting?
 

jth

Medlem
Det bästa jag kan hitta med en ITA-sökning till: AGP,MAD,ALC,BCN,PMI,LPA,MLA,PSA,BLQ,VCE,SKG,LCA,ATH,FCO

(jag använder mallen i detta inlägg: SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd med GOT som avreseort)

innan oktobers slut är 2967 kronor den till BLQ (bologna) via CPH den 20/10, 27/10, 28/10, 29/10, alla över dagen.
VIll du åka över en helg (25 & 26:e) ligger det på 3414 kr.
Nu är väl Italy bara i 3000-poängszonen men med EBG-bonus och anslutning i Köpenhamn borde du vara hemma på 8000 poäng.
Det är väl ändå rätt okej?
 

EBGGOT

Medlem
Det bästa jag kan hitta med en ITA-sökning till: AGP,MAD,ALC,BCN,PMI,LPA,MLA,PSA,BLQ,VCE,SKG,LCA,ATH,FCO

(jag använder mallen i detta inlägg: SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd med GOT som avreseort)

innan oktobers slut är 2967 kronor den till BLQ (bologna) via CPH den 20/10, 27/10, 28/10, 29/10, alla över dagen.
VIll du åka över en helg (25 & 26:e) ligger det på 3414 kr.
Nu är väl Italy bara i 3000-poängszonen men med EBG-bonus och anslutning i Köpenhamn borde du vara hemma på 8000 poäng.
Det är väl ändå rätt okej?


Bokade Bologna över dagen, 10,000p - tack för hjälpen!
 
Toppen