Senaste nytt

Större SAS-lounger på gång i Stockholm och Oslo

Jacob

Medlem
Det här är egentligen inget nytt, jag skrev själv om det efter min intervju med Eivind Roald.
Intervju: Eivind Roald, SAS Vice President Sales & Marketing - BusinessClass.se

Men det verkar faktiskt högst konkret att större lounger är på gång på Stockholm Arlanda och Oslo Gardermoen.

Jag är just nu i Gold lounge på Arlanda och fick möjlighet att ge mina åsikter om loungen och vad jag skulle vilja se i ett kort ipad-formulär. En tjej på plats under eftermiddagen med tre ipads som hon går runt med. Självklart tog jag möjligheten att ge lite synpunkter

2015 är vad siktet är på. Riktigt positivt!
 

Attachments

  • IMG_2339.JPG
    IMG_2339.JPG
    {memory} MB · Visningar: 410

fcx

Medlem
Snyggt!

Om jag skulle få en länk till undersökningen skulle jag sätta av tid för att ge bra svar.
 

Jacob

Medlem
Snyggt!

Om jag skulle få en länk till undersökningen skulle jag sätta av tid för att ge bra svar.
Hela URL:en syns tyvärr inte på bilden och nu verkar hon vara klar för dagen. Men det är inte omöjligt att hon är på plats fler dagar, och säkerligen även någon dag i Oslo.
 

CharlieK

Medlem
Känns ju väldigt efterlängtat, känner mig dock skeptisk till att det kommer att gå så fort som redan till nästa år, men den som lever får se!
 

fcx

Medlem
Hela URL:en syns tyvärr inte på bilden och nu verkar hon vara klar för dagen. Men det är inte omöjligt att hon är på plats fler dagar, och säkerligen även någon dag i Oslo.

Jag tänkte mer att SAS kanske skulle vara intresserade av att bjuda in BC-medlemmar till en undersökning rent generellt :)
 

NotRyan

Medlem
Jag tänkte mer att SAS kanske skulle vara intresserade av att bjuda in BC-medlemmar till en undersökning rent generellt :)

Skulle ju vara intressant, men jag undrar om vi hardcore-medlemmar är så representativa för en SAS-kund, dessutom har jag en känsla av att våra synpunkter skulle bli onödigt kostsamma (återigen för vad en genomsnittlig SAS-kund anser, inte för mig..) att realisera.... :D
 

mha321

Medlem
Skulle ju vara intressant, men jag undrar om vi hardcore-medlemmar är så representativa för en SAS-kund, dessutom har jag en känsla av att våra synpunkter skulle bli onödigt kostsamma (återigen för vad en genomsnittlig SAS-kund anser, inte för mig..) att realisera.... :D
Det beror väl på - finns nog rätt många här som kan komma med *produktiva* förslag också, timmar rimliga budgetar. Om man tänker till lite och vet att det handlar om något som faktiskt direkt handlar om att någon lyssnar, och inte bara avreagera sig på ett forum...
 

NotRyan

Medlem
Det beror väl på - finns nog rätt många här som kan komma med *produktiva* förslag också, timmar rimliga budgetar. Om man tänker till lite och vet att det handlar om något som faktiskt direkt handlar om att någon lyssnar, och inte bara avreagera sig på ett forum...
Jag tvivlar inte ett dugg på det :)
 
Toppen