Senaste nytt

Mailproblem från customer care

hallgren

Medlem
Jag har haft ett ärende liggande ganska länge hos SAS Customer Care, och det har nu hänt två gånger under det ärendet att de säger att de har skickat mail till mig men något mail har inte kommit fram till mig. Detta från min privata mailadress som jag använde när jag startade ärendet. Efter telefonkontakt för ett tag sedan lämnade jag min jobb-mailadress och där verkar de komma fram.
Någon som har haft liknande problem?
Jag har inte märkt av att några andra mail inte kommer fram, bara just de från SAS Customer care.
 

Thornado

Medlem
Vilken mailtjänst använder du?

Jag använder gmail och hade ett ärende som det kändes att jag väntade en evighet på svar till. Kontaktade diamondmailen och undrade om det verkligen skulle behöva ta så länge för en diamondmedlem att få svar och då svarade de att customer care redan hade svarat. Hittade deras mail i spam-foldern.
Såg till att lägga in deras mailadress i min kontaktlista, så nu i morse fick jag ett nytt svar från dem och det hamnade i inboxen som det skulle.

I förrgår fick jag även ett SMS från SAS om att det skett en tidtabelländring på en av mina framtida bokningar och att ny resplan skickats via mail. Efter att inte ha sett något mail på ett tag så kollade jag spam-foldern igen och där fanns mailet.
 

hallgren

Medlem
Jag har mailen hos ett webbhotell med min egen domän. Jag har också letat i alla möjliga spam-foldrar och liknande men de finns ingenstans hos mig, de verkar helt enkelt inte komma fram. När de däremot skickat med både privatmailen och jobbmailen som mottagare så har de kommit fram i båda inboxarna, och det får mig att misstänka att felet ligger hos SAS.
 
Toppen