Senaste nytt

Äntligen ny linje med Swiss till Zürich från Landvetter!

Den positiva utvecklingen vi haft under året med passagerarrekord har gjort att fler flygbolag visar intresse för att starta linjer och vi gör allt för att elda på den utvecklingen. Fortfarande saknar vi direktförbindelser till norrland som vi vet att västsvenskt näringsliv efterfrågar. Vi jobbar på det...
 

Lokföraren

Medlem
Den positiva utvecklingen vi haft under året med passagerarrekord har gjort att fler flygbolag visar intresse för att starta linjer och vi gör allt för att elda på den utvecklingen. Fortfarande saknar vi direktförbindelser till norrland som vi vet att västsvenskt näringsliv efterfrågar. Vi jobbar på det...
Tyvärr har jag åkt till LLA från GOT många gånger. Det fungerar bättre än väntat. Typ 15-30 min på ARL. Men då hinner man gå på en riktig toalett å andra sidan.
 

Mike@GOT

Medlem
Hej Fredrik! ( @GOT Landvetter Airport ) Kul att höra!

Skulle vilja gå lite OT med en fråga: Vad tror du personligen är anledningen till att GOT inte har fått en direktförbindelse med NY ännu? Passagerarunderlaget måste ju finnas, eller? Jag tänker på hur många resenärer vi checkar in varje dag som ska till NY. Hundratals...
 
Toppen