Senaste nytt

Stig upp genast! [First Class] USA - Stockholm/Helsingfors/Oslo från 13.000 SEK T/R

Ligger uppe på ft så bara en tidsfråga innan den försvinner.
Finns massor av olika rutter, Orbitz funkar bra.

NYCOSL.png BOSARN.png ba.png
 
Last edited:
På orbitz, sortera sökningen till bara US Airways.

From the united states -
permitted 22nov 14 through 28nov 14 for each
transatlantic sector.
To the united states -
permitted 30nov 14 through 04dec 14 for each
transatlantic sector.
 

agehall

Medlem
Undrar ifall det där är en misstake fare eller om det bara är tokrea kring Thanksgiving... Hsh, jag har svårt att ta en helg till för att resa, så det blir inget för mig :(
 
Undrar ifall det där är en misstake fare eller om det bara är tokrea kring Thanksgiving... Hsh, jag har svårt att ta en helg till för att resa, så det blir inget för mig :(

Mistake misstänker jag för att det gick att boka detta på US hemsida för typ 6 timmar sen men de ändrade ganska snabbt till Business. Antingen 2 timmars extrem flash sale eller mistake.
13k är för bra för att vara en kampanj.
 

agehall

Medlem
Får fortfarande upp US operated by BA när jag söker efter first mellan tex BOS-ARN runt 28-30/11 till priset du beskriver ovan. Ser dock ingen bokningsklass på det hela så det kanske är business?
 

jumbooze

Medlem
you snooze you lose :( Nåja hoppas någon fick till denna, i samband med avios boostern
Hade ju varit skönt att kombinera med CPH-NYC *A JV dealen
 

AABack2ARN

Medlem
Faren är fortfarande publicerad (men kan ju ha stoppats på andra sätt)

Antagligen är orsaken till felet att en av Z-klasserna har kodats till kabinklass F

US.png

Enligt ExpertFlyer skapades denna fare 10SEP2014, men något verkar ha ändrats nyligen som lett till att den nu kodas som First Class.

Hoppas ni som lyckats boka inte drabbas av några avbokningar från US sida.
 
Toppen