Senaste nytt

Din bedste flyvning?

Jeg sad og trænede mit skandinaviske (Læs: svenske) lidt ved at søge i forummet og det gik op for mig at der ikke var en tråd om dette.

Så som overskriften lyder Hvilken var din bedste flyvning - og hvorfor?
 

Repeat

Medlem
Træningstur med en helikopter fra der danske Flyvevåben. Der var en flyvning med "sådan gjorde vi i gamle dage" og "nu flyver vi sådan i Afghanistan" 6 fod flyvehøjde, med 115 kn, lige ned af vejen og henover hovedet på en flok betjente der trænede taktisk kørsel. Og så pinden tilbage da der gik lidt civile på vejen. Super fed flyvning:)
 

Palazzi

Medlem
Varje resa till Italien - alltid som att åka hem :). Klart att en bra flygresa dit förhöjer ytterligare, men destinationen är viktigast. Air Serbia, i C, till Italien.....där har vi höjden av njutning :cool:
 

Gurkan

Medlem
QR ARN-BKK i fjol med nya Dreamliner. Från servicen på flygplatsen till deras businessterminal vid Doha gav en fenomenal upplevelse som jag tänker göra om så snart jag kan / får tid.
 

Alf

Medlem
- i jobbet: alla helikopterresor med flygvapnets och marinens helikoptrar till militära anläggningar i Stockholms och Blekinge skärgård samt öar på västkusten
- i tjänsten: flygningar med Pan Am på 70-80 talet i deras F klass mellan ARN - JFK med A310
- privat: BC001 mellan CPH - OSL. En oförglömlig tur att flyga VFR på under 1000 meter över Danmark med MD80
 
A

Aurora

Guest
Står mellom:
*Min første flytur uten flyskrekk - fikk sitte i cockpit for første gang i mitt liv. Alt var nytt, spennende og jeg var solgt til et liv med fascinasjon for luftfarten.
*Low level over Svalbard med SAS.Vi holdt mellom 8000-9000 fot fra avgang i Longyearbyen til sørspissen av Spitsbergen, med panoramautsikt over fjell og isbreer. For en service fra crewet, helt fantastisk!
 
Toppen