Senaste nytt

SAS Pendlarmöten vinter 2014/15

flybob

Medlem
Fick precis ett mail från SAS där de förmedlade datum samt plats för årets (och nästa års) pendlarmöten. Vad som förvånade mig var att det inte var något planerat i Stockholm. Brukar det vara så?

Save the date! Pendlarmöten vintern 2014/15
Efter en härlig sommar hoppas jag att hösten har börjat bra. På SAS händer det fortsatt en hel del och vi är extra glada över att vi nu kan erbjuda Fast Track genom säkerhetskontrollen på Arlanda Inrikes, Terminal 4. En efterfrågad service till er som pendlar och reser i SAS Plus.
Vi är nu i färd med att planera vinterns kommande pendlarmöten runt om i Sverige. Vi vill redan nu delge datum och städer så ni kan blocka i agendan. Mötena kommer att äga rum runt lunchtid och ni får möjlighet att träffa och ha dialog med representanter från olika avdelningar på SAS.

  • Visby 14 november 2014
  • Umeå 21 november 2014
  • Malmö 28 november 2014
  • Göteborg 05 december 2014
  • Luleå 12 december 2014
  • Skellefteå 16 januari 2015
  • Östersund 23 januari 2015
  • Ängelholm 30 januari 2015
  • Ronneby 06 februari 2015
  • Kalmar 13 februari 2015
  • Sundsvall 20 februari 2015
Vi återkommer lite längre fram med en inbjudan! Vill passa på att tacka er för att ni flyger med SAS och ser fram emot att ses!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Fick också mailet, kul att se om jag får någon inbjudan och var.
 

Nystrom

Medlem
Fick precis ett mail från SAS där de förmedlade datum samt plats för årets (och nästa års) pendlarmöten. Vad som förvånade mig var att det inte var något planerat i Stockholm. Brukar det vara så?

Var på pendlarmöte i Stockholm ifjol. SAS erfarenheter av det var att man fick gå ut med en väldigt bred inbjudan för att få ihop en grupp på ca 30 personer. Tydligen har intresset för pendlarmöten generellt varit dåligt i Stockholm och det är kanske därför man exkluderats
 
Toppen