Senaste nytt

SAS ungdomskampanj

Lollet

Medlem
Någon annan under 26 som fått denna?
Kanske finns nån MR som är värd att göra?

A youth campaign valid on SAS operated flights in SAS Go and you will earn double points on your flights between October 21, 2014 – January 31, 2015. The campaign is personal and valid for EuroBonus members between 18 - 25 years.

Fly between following destinations:
Stockholm/Oslo/Copenhagen and Helsinki/Vilnius/Aberdeen/Hamburg/Barcelona

TERMS AND CONDITIONS
Signup between September 30 – October 20, 2014
Travel October 21, 2014 – January 31, 2015
Valid on each flight in SAS Go except in X-class (award) on SAS operated flights
You can fly multiple times
Extra points do not influence your SAS EuroBonus membership status
Campaign points will be on your account no later than 10 days after travel
Campaign is personal and valid for members between 18 - 25 years
EuroBonus general conditions apply
 

xvikmic

Medlem
Jag har också fått den, men har svårt att avgöra om det verkligen är en bra kampanj.
Om jag har förstått det rätt är det endast resor i Go som gäller, sedan så räknas det endast dubbla poäng ifrån ARN, CPH, OSL till den destinationen. Finns väll plus biljetter som genererar samma EB/krona?
 
A

Aurora

Guest
Jag har också fått den, men har svårt att avgöra om det verkligen är en bra kampanj.
Om jag har förstått det rätt är det endast resor i Go som gäller, sedan så räknas det endast dubbla poäng ifrån ARN, CPH, OSL till den destinationen. Finns väll plus biljetter som genererar samma EB/krona?

Til samme pris? :p
 

MLE

Medlem
Något dyrare pris än ungdomsbiljetter, men då får du "riktiga" poäng och inte extrapoäng.
Nej, jag tror jag väntar till julkalendern istället.
Fick svenskt mail(Dubbla poäng till Europa i höst‏)i denna stod inte vad som gällde för Terms & Condition. Först tänkte jag "dubbla poäng i Plus, nice", såg sedan också att det är Ungdomsbiljett och endast Go, jag avstår också och hoppas på något gott i julkalendern jag med...
 
Toppen