Senaste nytt

Välkommen Tina Palitz, ny företagsrepresentant för Air France & KLM

Jacob

Medlem
Samtidigt som Karin Forss lämnar oss vill vi idag även säga välkommen till en ny företagspresentant på BusinessClass, Tina Palitz.

Tina har en gedigen erfarenhet av Air France & KLM. Arbetet började för 16 år sedan på Arlanda flygplats där Tina bland annat hade hand om incheckning, boarding, biljettering och viktplanering. Hon fick även kavla upp armarna när det blev problem som förseningar och inställda flyg för att hjälpa passagerarna på plats. Hon har dessutom hunnit med ett antal pass i loungen på Arlanda.

Sedan år 2008 jobbar hon på Air France & KLMs Nordenkontor i Stockholm, från hösten med titeln Marknadskoordinator. Tidigare har hon bland annat jobbat som kommersiell support och har i denna tjänst faktiskt även hjälpt till med svaren på några av de frågor som kommit i Air France & KLM-forumet senaste åren.

I forumet kommer Tina kunna hjälpa till med bland annat:
-Svara på frågor om Air France/KLM och bonusprogrammet Flying blue
-Hjälpa till vid problem och reda ut oklarheter
-Ge tips och råd
-Ta emot och föra vidare feedback
-Förtydliga information om det är något som är oklart

Tina kommer ta över Karins användarkontot ”Air France/KLM” och går att nå i detta forum eller via PM.

Varmt välkommen Tina!
 
Last edited:

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Hej alla,
Tack för att jag får komma till Er. Det skall bli kul att lära känna Er och jag hoppas att jag kan vara till hjälp också.
Jag har varit inom branschen i 16 år och jobbat med lite av varje som bland annat check in, lounge, räknat på vikt och balans, biljettkontor. Efter 10 år på Arlanda kom jag till Air France KLM huvudkontor i Stockholm och här trivs jag som fisken i vattnet. Favorit destination: Miami, Vill åka till: Bora Bora, Vill prova: att åka på kryssning, Jobbar på att: Ha badat i alla världshav och besökt alla kontinenter. Mvh Tina
 
Toppen