Senaste nytt

Hur många nya kontakter tack vare businessclass.se-taggarna?

jsn

Medlem
Jag har haft business.class.se-taggar hängandes på min datorryggsäck resp carry-on-väska sedan de mindre taggarna blev tillgängliga för ett par år sedan. Dock var det först nu i måndags som en medpassagerare CPH-DUB kommenterade dessa, och det visade sig vara @EBGGOT, mycket trevligt :)

Hur många (för er nya) forummedlemmar har ni träffat genom dessa taggar?
Har ni även hamnat i diskussioner med ännu-icke-medlemmar tack vare dessa taggar?
 
Jag har den graverade taggen man fick en gång i tiden när man skrev minst en recension för hotell tror jag det var. Den har jag fått lite frågor och kommentarer från icke medlemmar som undrar vad det är för något. Den är ganska diskret och man måste se ordentligt på den för att uppfatta den graverade loggan så de flesta tänker nog inte på den. Har förgäves försökt få tag i någon mer färgglad variant i loungerna men skålarna är ekande tomma =(
 
D

Deleted member 4971

Guest
Några från SAS crew som undrat vad det är för något och @David som lämnade loungen när jag skulle in trots samma flyg ;)
 

MaBe

Medlem
En dum fråga från en nybörjare på forumet, går taggarna fortfarande att hitta vid BC-rollupsen t.ex. i SAS loungen i Köpenhamn?
Jag letade senast jag var där och senast jag var på Landvetter utan att hitta några.
 

SvartMjolk

Medlem
En dum fråga från en nybörjare på forumet, går taggarna fortfarande att hitta vid BC-rollupsen t.ex. i SAS loungen i Köpenhamn?
Jag letade senast jag var där och senast jag var på Landvetter utan att hitta några.

De två gånger som jag fått tag på dem så är det efter att ha frågat personalen i loungen. De brukar ha ett litet lager ibland.
 
Toppen