Senaste nytt

Erfarenheter av Kitchen & Table på Clarion Hotel Arlanda Airport

Agö

Medlem
Jag flyger upp till Arlanda ikväll och ska som vanligt bo på Radisson Blu SkyCity. Jag är dock trött på den dåliga mat som serveras på Stockholm Fisk (för att inte tala om de övriga s.k. restaurangerna på SkyCity.

Då slog det mig att Clarion säkert har en resto och visst, Marcus Samuelssons koncept Kitchen & Table finns där. Någon som testat detta ställe?

Kitchen & Table
 

Magnus_K

Medlem
Bor granne med hans krog på Kungsholmen och med tanke på att det är en kedja så tror jag att det är ganska standardiserat.
Men helt klart värt ett besök, dock ska du kanske inte jämföra det med Marchal i Köpenhamn ;)
 

Johan_G

Medlem
Håller med, det är inget fel på K&T på Arlanda. Maten är bra, utsikten fin och det känns mysigt i största allmänhet där uppe.
 

Jonas C

Medlem
Provade stället 2012 när de precis hade öppnat. Testade kycklingen med apelsinsås som var riktigt god. Inget fel på utsikten heller ;)
 

Najk

Medlem
Jag flyger upp till Arlanda ikväll och ska som vanligt bo på Radisson Blu SkyCity. Jag är dock trött på den dåliga mat som serveras på Stockholm Fisk (för att inte tala om de övriga s.k. restaurangerna på SkyCity.

Då slog det mig att Clarion säkert har en resto och visst, Marcus Samuelssons koncept Kitchen & Table finns där. Någon som testat detta ställe?

Kitchen & Table

Jag brukar bo på Radisson Blu SkyCity sedan tar man en räkmacka på Kitchen & Table. Perfekt med en liten lättare rätt på kvällen.... även om räkmackan är rätt stor :)
 

Attachments

  • 20140508_201929000_iOS.jpg
    20140508_201929000_iOS.jpg
    912,4 KB · Visningar: 302
Toppen